Ο υδραυλικός ανελκυστήρας έκανε την εμφάνιση του στην Ελλάδα στις αρχές της δεκαετίας του '80. η λειτουργία του βασίζεται στον κινητήριο μηχανισμό που αποτελείται από ένα καζάνι με λάδι μέσα στό οποίο είναι εμβαπτισμένη μία αντλία ενωμένη με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η αντλία ωθεί το λάδι μέσα στό μπλόκ των βαλβίδων ,το οποίο βρίσκεται πάνω από το καζάνι.Στο μπλόκ των βαλβίδων γίνεται και ο έλεγχος της ροής του λαδιού για να επιτύχουμε τις επιθυμητές ταχύτητες και αλλαγές. Από το μπλοκ των βαλβίδων μέσω ενός ελαστικού σωλήνα το λάδι γεμίζει το έμβολο το οποίο με τη σειρά του παρασύρει το σασί (πάνω στο οποίο είναι προσαρμοσμένος ο θάλαμος). Το σασί κινείται κατακόρυφα ανάμεσα σε ράγες. . Να σημειώσουμε ότι αυτοί οι οδηγοί είναι ιδιαιτέρως ισχυροί όχι μόνο γιατί ο ανελκυστήρας πρέπει να «γραπωθεί» από αυτούς σε περίπτωση θραύσης κάποιου συρματόσχοινου αλλά και από το σχήμα του σασί που είναι « L». Και κατά την λειτουργία ο ανελκυστήρας καταπονεί τους οδηγούς αφού όλο το φορτίο είναι μπροστά δημιουργώντας μεγάλες ροπές.
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Εξοικονόμηση ενέργειας
Η MK lift γνωρίζοντας το βασικό μειονέκτημα του υδραυλικού ανελκυστήρα την μεγάλη κατανάλωση σας προτείνει την αναβάθμιση του ανελκυστήρα με την τοποθέτηση διάταξης inverter σε συνδυασμό με ηλεκτρονικό μπλοκ βαλβίδων. Με την αναβάθμιση αυτή επιτυγχάνεται εξοικονόμηση ενέργειας της τάξεως του 35%. Αυτη η αναβάθμιση δεν είναι συμφέρουσα για μικρούς ανελκυστήρες και ανελκυστήρες που κάνουν λίγες διαδρομές καθώς η απόσβεση
της επένδυσης ξεπερνάει τα επτά χρόνια. Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να κάνουμε σας κάνουμε δωρεάν μία κυκλοφοριακή μελέτη ανελκυστήρα για να δείτε αν σας συμφέρει.